سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :9
کل بازدید :18688
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/15
5:35 ع

تیم فوتسال پرسنل آموزشگاه شهید صابر در دیداری نزدیک موفق شد با نتیجه 6 بر 4 تیم فوتسال نوبران را شکست دهد. این بازی که در سالن ورزشی و بسیار سرد نوبران برگزار شد تیم فوتسال شهید صابر موفق به برد حریف خود شد. نکته جالب در این بازی حضور دانش آموزان آموزشگاه راهنمایی نوبران در سالن و تشویق تیم فوتسال نوبران بود.

هر چند در این بازی اعتراضاتی نسبت به  نحوه داوری بازی بود اما با توجه به شرایط بازی هیچ گونه صحنه مبهمی در بازی وجود نداشت و لیاقت تیم فوتسال آموزشگاه شهید صابر یک بار دیگر به رخ حریفان کشیده شد. تم فوتسال آموزشگاه شهید صابر که از همکاران با تجربه چون آقای داوود اسماعیلی، حمید اشرفی، علیرضا پاشاخانی، محمد بیگلری، احسان قدیرلی، احسان قلایی، محمد نعمتی و قربان بهاری بهره می برد در دیدار بعدی که به عنوان فینال مسابقات محسوب می شود در سالن ورزشی زینبیه غرق اباد به مصاف تیم فوتسال یاتان می رود.      


89/11/19::: 7:57 ع
نظر()