سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :18618
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/1
10:20 ص

به گزارش اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی روز چهارشنبه 18/12/89 از آموزش و پرورش منطقه نوبران بازدید نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ابتدا از بخش های مختلف اداره منطقه نوبران بازدید نمود و توضیحاتی را در خصوص امور اداری بیان کرد.

سیف اله کریم زاده در ادامه در بین دانش آموزان مجتمع شهید شجاعی یاتان حضور یافت و با تبریک پیشاپیش بهار طبیعت را تبریک گفت و رهنمودهای را در خصوص مسایل آموزشی بیان کرد.

وی در ادامه از آموزشگاه جدیدالاحداث شهید بهشتی نوبران بازدید نمود و از نزدیک با مشکلات این آموزشگاه آشنا شد و به سئوالات مدیر و مربیان پاسخ گفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با حضور در دبیرستان دکتر حسابی این منطقه از خوابگاه شبانه روزی این دبیرستان بازدید نمود.

سیف اله کریم زاده در پایان با خانواده شهدای دانش آموز علی صابر، حسن اسلامی و عباس نعمتی دیدار و با تقدیم گل و هدایا از آنها تجلیل نمود. 

  منبع خبر: markazi.medu.ir